2013. augusztus 22., csütörtök

Kritika, rendelt fejléc, png- k, hátterek, HTML

Sziasztok!
Hát, sajnálom, hogy késtem a bejegyzéssel, csak nincs sok időm, ezért most próbáltam egy hosszabb bejegyzést írni. Hoztam egy újabb kritikát.
Katt a továbbra.


Kinézet:
Nos... Hogy őszinte legyek, a fejléc nekem egyáltalán nem tetszik. Nem szépek a kivágások, és néhol túlságosan homályosak a képek. Az tetszik, hogy csak Harry nincs elhalványítva. A háttér nekem nagyon nem tetszik. A cím betűtípusa túl egyszerű (szerintem). A modulokat máshogy helyezném, a sablont lecserélném. /ui.: Kérhetsz nálam teljes design cserét, csak írj e-mail- t és megbeszéljük.
5/1, 5

Történet:
Sablon sztori, talán ez az, ami elsőnek eszembe jut róla. Gazdag apuci a 1D- t menedzseli, a büszke lánya egyik barátnőjével Londonba utazik meglátogatni az apját, majd találkoznak a One Direction- nel. Az egyik taggal utálják egymást, majd hopp jön a szerelem.Szerintem túl gyorsan történnek az események, egyik eseményről jön a másik, aztán a semmiből már bandát nyitnak, aztán híresek lesznek, mennek a Brit Awards- ra. Bekell vallanom, hogy nem olvastam végig a blogot, csak a tizen x részig, bár sablonos, de valami mégis megfogott benne. Minden rész tele van helyesírási hibákkal, az írásjelek sok- sok helyen elmaradnak. Ennyi, amit most így mondani tudok, és sajnálom, ha esetleg megbántottalak valamivel.
10/ 4, 5
Összességében: 15/ 6

Elkészítettem egy újabb rendelést, remélem tetszik az illetőnek. (elküldtem e-mail- ben felirat nélkül)
KATT

Hoztam pár png-t:














Pár háttér:












Kód:


 Kód: 
<div style="overflow: auto; height: 100px; width: auto; border: 1px solid black;"> text html images marquees textarea videos whatevers! </div>

Minta!
http://criticsforus.blogspot.hu/


2 megjegyzés:

  1. Köszi a kritikát és nem bántottál meg,és elküldtem az e-mail-t a design-el kapcsolatban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, és akkor jó.:) Nem tudom, nem érkezett meg a levél. Ide küldted?: nataliec699@gmail.com ?

      Törlés