2013. augusztus 27., kedd

Kritika 3.


Kinézet:
Ne haragudj, de ez förtelmes. Először is, nincsen fejléced, pedig az el kellene. (akár tőlünk is rendelhetsz.) A blog mérete túl nagy, a sablon sem "szép". A háttér is nagyon egyszerű, és mozaikos, és amint látom, oldallal gördülő, állítsd át ezt is. A moduloknál a képeket én túl soknak találom, átraknám külön oldalra. A dátum betűtípusa sem szép, ugyan úgy, ahogy a bejegyzés cím betűtípusa sem. A cseréket én a modulsávba helyezném. Nem értem, hogy a lapoknál, a kritikáim szó mögött, miért van 2 felkiáltójel. A lapokat így rendezném:  Főoldal- Szereplők- Részek- Kritikáim. A bejegyzések betűtípusát én átváltoztatnám, és nagyon szúrja a szemet, hogy egyszer ekkora a betűtípus, máskor amakkora.. A chat kinézetén is van mit változtatni. Az oldalmegjelenítések kinézetét az egyszerűbb változatra változtatnám, a blogarchívumot legördülő menüsre. Röviden ennyi lenne. (e-mail- ben kérhetsz teljes design átalakítást.)
5/1
Történet:
Be kell, hogy valljam, hogy az első rész engem nem fogott meg, és a prológusod is hiányzik, pedig fontos lenne. A második, " Nővéremet Jessienek aki 17. éves volt. " - ezt írtad. És ezt így leírtad az öccsénél, és a másik öccsénél is. Miért csak volt? És a 17 végén miért van pont? Nem sorszám. És az " aki " szó előtt vesszőt kell írni. Ez így lenne helyes: " A nővéremet Jessie- nek hívják, aki 17 éves. "  Még van valami, ami szúrja a szemem. A smiley- k. Nem szükségesek, és hidd el, nagyon zavaróak tudnak lenni. A részek tele vannak helyesírási hibákkal. Például:  " -Rendben menyél. " Ez így lenne helyes: " - Rendben, menjél! ". Még van rengeteg helyesírási hiba, de nem szeretném mindet ide leírni. Huh, hát be kell, hogy valljam, egem nem fogott meg a történeted. 
Ha megbántottalak valamivel, akkor sajnálom, de ez csak az én véleményem. További sok sikert az íráshoz!
10/4
Összességében:15/5



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése