2013. augusztus 20., kedd

1. Kritika, Fejléc minták, gif- ek

Sziasztok!
Először is szeretném megköszönni a 4 feliratkozót!
Meg is érkeztem az első kritikával. A többivel is igyekszem, csak azokban a blogokban több rész van.
Ebony R. Harris kérésére hoztam pár fejléc mintát, és leszek még gif- ek is.
Ha érdekel a bejegyzés, akkor katt a továbbra!


Kinézet:
A fejléced nekem nagyon tetszik, csodálatos. A kivágások szépek, és a felirat betűtípusa is jó.
5/5

Történet:
Hát a prológuson nagyot néztem, jó értelembe, csak úgy, mint a többi részen. Az biztos, hogy nem sablon sztori. Tetszik Cara személyisége. Nagyon szépen fogalmazol, 1- 2 apró helyesírási hibát találtam, de azok egyáltalán nem vészesek. 
10/9,5

Összességében: 15/14,5 

És itt van pár fejléc minta, tudom, hogy nem lettek valami jók:



Gif- ek:














Ma még jövök bejegyzéssel, addig is sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése