2013. augusztus 28., szerda

Kritika 4., Órarend- vignetta

Fight to love,love to live



Kinézet:
A fejléced egyszerűen csodálatos. Nem tudom, hogy te csináltad- e, de gyönyörű, igényes munka. A háttér passzol a fejléchez, bár én "kikapcsolnám", hogy oldallal gördülő. Lehet, hogy én egyszerű sablont választottam volna, de így is tökéletes.
5/4,5
Történet:
Wow, a trailered fantasztikus lett. Írhattál volna egy "bemutatást" a karakterekről, de így is jó. Már az első fejezetnél csak ámultam. Hosszú, terjedelmes részeket írsz, gyönyörűen fogalmazol, és egyedi a történeted, ezért is van már ennyi feliratkozód, már most. Ilyen történetet még nem olvastam, az biztos, hogy olvasni fogom tovább. /Feliratkoznék, csak valamiért nem enged./ Bocsi, hogy most csak ilyen rövid kritikát írtam.
10/10
Összességében: 15/14,5

Órarend- vignetta:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése